Merhaba 40+4 günlüğüz Salı günü suni sancı alıcam. Bana da herkes çok zor inşallah kendi gelir sancın diyor sürekli.ama gelmeyince yapcak birşey yok. Annem 2 doğum yaptı ve ikisinde de suni sancı alarak. 2 saatte doğumum oldu diyor. İllaki zorluğu vardır sonuçta bi can geliyor dünyaya. Önemli olan ne olursa olsun psikolojik hazır hissetmek. Umarım herkesin kolay geçer. Sağlıklı kucağımıza alırız 🙏