Duygu0621 siz söylüyorsunuz kac aylık yada haftalık gebe oldugunuzu bi sorun olsa cunku mudahelr ona gore ediyolar mesrla bn gebeym dedm 7aylık ucakta sürekli ihtyacınız var mı ıstegınız var mı dıye sordular wc gıdrken soruyolar ıyı mısınız flan dıye her türlü imkanı sunuyolar