hasretsahinn Kızlar merhaba iyi akşamlar 5 aylık hamileyim ya hala daha hazımsızlık yaşıyorum sabah kahvaltısında hiç bişey yok sonraki saatlerde yediğim yemek aşırı rahatsız edıyor benim gibi olan varmı ne iyi gelir peki bu duruma çokta yemek yemiyorum
eminece93 hasretsahinn bunlar iyi günlerin 😁 o hazimsizlik 3 katina cikacak o yüzden simdiden bol salata yemeye ve su kefir icmeye calis bagirsaklar toplanacak yukarda git gide 😃 gaz cikarmalar gaz agrilari hazimsizlik mide yanmasi bulanti mide suyu her güzel seyin bir zorlugu var 24.haftadan bildiriyorum tekmeler cok güzel ❤️❤️❤️
hasretsahinn eminece93 evet tekmeleri gördükçe hissettikce değer dıyorum ama gerçekten diğer türlü çok zorlanıyorum 😂😂
Rumeysacelikk46 Kefir hazımsızlığa çok iyi geliyor , benim kabızlığımı çözen tek çare oldu 😊 gün içinde 1 bardak tüketiyorum hem şişkinliğimi hem de tuvalete çıkmamı sağlıyor
hasretsahinn Rumeysacelikk46 hiç kullanmadım kullanıcam ama su çok tüketiyorum ama dediğinizi kullanmadım hiç
eminece93 hasretsahinn kefir candir, tadi guzel degil ama bebege kilo aldırır sekeri dengeler mideyi rahatlatir kabizliga iyi gelir