Rica ederim benim ilk gebeliğimde 34 haftalıkken kızım doğum kanalına girmişti 2 hafta yattım 36 haftalık doğdu şimdi yine hamileyim 30+5 de ağrıyla hastaneye gittim nts de sancım vardı rahim ağzı kısalığım 1.6 mm ve 1 cm açıklığım var 4 gün hastanede yattım çıktım evde yatıyorum erken doğum riskim var her hafta kontrole gidiyorum 33 haftalık oldum şimdi bebek benim hep aşağıda idi kasılma ve kıramplarım var adet sancısı gibi sancım oluyor karnımda belim de karnım sertleşiyor taş gibi oluyor bebek kasılıyor içerde aşağı çekiyor kendini karnım baya aşağı indi bunlara dikkat edebilirsiniz