Htciskif Soğuk kompres yapın diyorlar deneyen oldu mu geçiyor mu acaba ikinci gebeliğim benim ilkinde de aynısını yaşamıştım işin kötüsü oğlum beş altı aylık olana kadar da tam inmemisti sislikler
Iremparlkc2 Beybitooo aynen aynen ayakkabılarda olmuyor artık terlik giymeyi hiç sevmem terlikle dışarı çıkmaya başladım benim doğuma 1 hafta var Allah sana kolaylık versin
Ceren6714 Beybitooo beş dk içinde bacaklar kanı geri pompalayamaz ben 1 saat iki ayağımın altında yastıkla oturuyorum sırtımı da desteklerim şişliği iner bide ayak bileklerini oynat arada ki kasların gevşeyip bacaklarındaki kan boşalsın 👍🏻