Happinessoon Bugün muayenem vardı geçen hafta nstde sancım o kadar çoktuki doktorum doğum sancısı çıkmış resmen dedi ama bugün sıfır sancı çıktııı açılmamda yok hiç çatı muayenesi oldum tekrar bugün bebek doğum kanalına inmiş kafası elime değiyor dedi ebe bu ne demek oluyor yani doğum kanalına indikten ne kadar zaman sonra doğum yapılır açılma olabilir mi nasıl ilerler kafamda deli sorular 😓😤😊
YummyMummy Happinessoon benim de ilk gebeligimde 39da biraz tetikleyelim dogumu demisti doktorum kafasini elledim fln demisti aynen sizdeki gibi. Iki uc gun sonra dogurmustum
Happinessoon [bilinmeyen] 39+0 oldum bugün canım 5 gün önce girmemişti bebek kanala 5 gündür hergün evde plates squat falan yapıyorum ilgisi varmıdır bilmiyorum ama inmiş şimdi çok mutlu oldum 🥰
Happinessoon Benay yaaa 😓 inşallah normal olur canım ya ben çok umutlandım nedense böyle kafası elime değiyo falan diyince 😕
Benay Happinessoon benim ki normal olacak canım yurtdışında çok çok çok zorda kalmadan sezaryen yapmıyorlar 42ye kadar bekleyeceğim ama çok kaşınıyorum böbrekler karaciğer falan gayet iyi ama doktor mentollü krem önerdi o işe yaramazsa erken alırız bebeği dediler
Happinessoon Benay benimde vajina bölgesinde kaşıntı başladı çok fena gece uyutmayacak cinsten bugün krem ve fitil verdi doktorum umarım geçer sizinkide 😤 çok zoor bilirim başından beri kaşıntıdan çekiyorum
Happinessoon Benay şeyde çok etkili kaşıntıda bepanthol kaşıntı giderici krem gerçekten öneririm vucüda
Happinessoon Benay allah yardımcın olsun canım benimde başlarda ürtiker rahatsızlığım vardı ilaçta kullanamıyordum dediğin gibi heryerim kanıyordu kaşıntıdan ağlıyordum rabbim bebeğimin yüzüne güldü geçti hastalığım sonsuz şükürler olsun 🌹
Erdemmercimek Happinessoon benım de 37 +0 da rahım agzı yumusama sı var dedı suan 37+5 im merak ediyorum acaba inmişmidr DİE. Hıc agrım sancım yok
Happinessoon Erdemmercimek benim bi ara çok ağrım oldu 1 hafta öncesinde ama şuan olan ağrımda gitti 😓 hadi inşallah açılmada olur gönlünce olur herşey 🌹
Happinessoon bsebse vallahi bende 39+1 sadece bebek kanala girmiş o kadar ama ağrım oluyor bazen ya özellikte çatı muayenesinden sonra baya adet ağrısı oluyor 2 3 gün boyunca 😓 sağlıkla kucaklayalım inşallah hepimiz 🌹