Onurbanuu canım eğer aynı hastanede kan verdiysen kimyasal gebelik geçirmişsin. Kötü bir şey değil korkma sadece gebe değilsin. Ama normal yolla gebe kalacağının işareti bu genelde kimyasal gebelikten bir kaç ay sonra kendiliğinden gebelik oluşuyor kendini çok yorup üzme. Kimyasal gebelik demek aslında yumurtayla sperm buluşmuş ama gebelik oluşturamamış demek her kadın defalarca yaşıyor bunu sadece farkına varmadan adet oluyor tek belirtisi adeti bir kaç gün geciktirmek o kadar. Rabbim en güzel en hayırlı şamanda evlat sahibi olmayı nasip etsin inşallah size 🌸