2727dfne Merhaba kızlar özel bölge temizligini nasıl yapıyorsunuz lazere gidiyordum biraz azalma olmuştu ama hamile oldugumu ögrenince jilete vurdum kalınlaştı Agda yapmaya çalıştım cok acıyo acaba lazer ne gibi zararı var bebege
mervemurat16 2727dfne lazerin bebeğe zararı varmı bilmiyorum ama hormonlardan dolayı tüylerde artık veya daha çok hassaslaşma olduğu için lazer önerilmiyor.Ben hep ağda yaptırdım kuaföre gittim
metemom_ 2727dfne ay aynı dert ya ne güzel tam bitti diye seviniyordum hamile kalınca doktorum gitme dedi lazere jilete kaldım aşırı gıcık oluyorum
Kb4576 2727dfne ben agdaya gitmeye başladım aşırı rahatım geçen buraya bir konu açmıştım çoğunluk ağda önerdi iyi ki de dinlemisim gitmsim diyorum şimdi tertemizim
beybim0 mervemurat16 benim doktorum özel bölge dışında kalan yere yapabilirsin dedi phılıps ıpl kullanıyorum . Yaptım mesela tekrar çıkmadı
2727dfne metemom_ jiletle daha cok kalınlaşıyor cok alınca catalllanıyor ya tüy dökücülerinde jilet gibi bi faydası yok en iyisi agda yada küçük epilasyon makinası oda cok acıtıyor tek tek cekiyor 😀
2727dfne gizemvatanseverbal ilk kızımsa hep jiletle aldım ama buna şimdi 1 ay rahat olmaya alışmıştım
Esum48 En guzeli agda 7.ayim bitti tabi biraz zor oluyor ama aynayla kolay oluyor 😂 agdayla bile cok uzun sure gitmiyor hormonlardan dolayi. Jileti dusunemiyorum 😂
Blossoomm 2727dfne belki makinadan kaynaklı olabilir yada acı eşiğiniz daha düşükse o da olabilir ben Philips kullanıyorum biri aşırı acıtıyordu değiştirdim bun da acı hissetmiyorum çok memnunum ben
Esum48 Epilatör zor da ben boncuk agda kullaniyorum makinem de var kuafordekilerin kullandigi agdadan. Hem yapisip kalmiyor ozellikle su sicaklarda yapis yapis olmuyosun. Dokusu plastik gibi ve acisi da en aza indirgenmis sekilde
Seldahilal 2727dfne bende gebelikde önce lazere gidiyordum baya benimde azlamisti ama hamileikden dolayı bıraktım agdaya gidiyorum en azından jiletten dhaa iyi jilet hemen çıkarıyor ağda bir ay kafam rahat oluyor
Esum48 2727dfne kucuk sehpaya ayna koyuyorum aynanin ustune gecip surup cekiyorum boylesi daha pratik oldu benim icin onceden oturup aliyordum daha uzun suruyordu. Zaten 2 ser hamlede bitiyor altlari