Dlar doğumum sezeryandı, annem kuru kayısı, kuru incir ve kuru üzümü hatta içine taze elmada doğramıştık küp küp onları ocakta yaklaşık bir litre suda kaynatti, içine de az şeker koymuştu, sonra altını kapatıp soğutup cam şişede dolapta sakladık, gün içinde gittim geldim içtim aklıma geldikçe, hem ferahlatıcı oluyordu hemde sütüm anında geldi