Kızlar iki gün önce gece arabayla eve dönüyorduk bebeğim aşırı hareketlendi 20-30 dakika boyunca durmadı diyebilirim ve her hareketinde aşağı baskı yapıyordu her an çıkacakmış gibi eğer devam ederse doktora giderim diye düşündüm 2 gün oldu hareketlerini takip ediyorum eskisi gibi hareketli değil varla yok arası normalde kontrolüm ayın 10unda sizce kontrolü beklemeden gitmeli miyim yoksa normal bir durum mu