Leila22 Aysemm44 38+6yız şuan 39 diyelim bende doğuramayanlardanım sancı yok sürekli uykum var sürekli yatma isteği var canım hiç bişey yapmak istemiyo herşey zor geliyo değişik durumlardayım fazla ağırlaştım 😂😂 Hayırlısıyla bi doğursam artık 🤭
Aysemm44 Leila22 Benim sanki sancım var gibi ama çözemedim dakkaları sayacam 1 paket hurma yedim sıcak banyo yaptım ondan oldu galiba
Elanur070717 38+5 ara ara sancım oluyor cuma düzenli sancım çıktı açıklık yok bekliyorum bi geliyor sancı bir gidiyor
Civ3cic @“Aysemm44” bnde 39 haftadayım her sabah baş ağrısıyla uyanıyorum bide arada mide bulantısı oluyor