BKZ Merhaba normalde reglin 14. Günü ovülasyon yüksek oluyor. Benim regl kanamam bugün yoğun fakat dün silince hafif pembe renkli olmuştu kanama şeklinde değildi. Şimdi benim reglin ilk günü dün mü bugün mü ?