sulevisu Bursa da eğitim ve araştırma hastanesinde gittim ben ücretsizdi katılım belgesi de verdiler onun pek bi önemi yokta verilen bilgiler çok güzel. Normal doğum korkum hiç kalmadı gibi birşey terapi gibi geldi bu eğitim bana. Gidebilirsen kesinlikle tavsiye ederim.