İlk başta arkalı önlü aldım joie marka 1 yaşlarına kadar kullandım ve değiştim yan yana olanı aldın Joie marka yine
Değişme sebebim biri hep arkada ve büyüdükçe hiç bir yeri göremiyor, öndekine tekme atıyor ve yemek yedirmek için vs zor oluyor ve kilo aldıkça itmesi zor oluyor. şimdi ki aklım olsa baştan yanyana olanını alırdım. Onu da çoğu kişi hiç bir yerden geçmiyor vs demişlerdi alakası yok her yerden geçiyor çok memnunum. Dışarıda yemek yedirmek çok kolay, restoranta falan girdiğinizde bile mama sandalyeye oturmalarına bile gerek kalmıyor. Eşit olarak ikiside aynı yeri görüyor ve daha hafif