Gamzzkan Zeynepci012 ben şimdi gittim doktoruma çok şükür iyiymis neden hissetmiyorum dedim sıcaktan hissetmemen çok normal telaş yapma hiç dedi
Teacherblue bilgeeS erken doğum riskim var önceki gebelikten kaynaklı rahmim T şeklinde o yüzden. Siz de terleme yaptı mı ciğer geliştirici
Zeynepci012 Gamzzkan bende çok şükür tekmesini hissettim 3 kere gıdıklandım resmen😂♥️ çok şükür Rabbime
tubaysima Aşıdan sonra aynı şeyi yaşadım. Bence aşı etkiliyor bebeği kim ne derse desin aşıya giderken kıpır kıpır olan bebeğim aşı vurulunca iki gün sonra anca kendine geldi. Ama düzeliyor hiç korkmayın
Melike_00 merimiri benimde 24+6 sabah saatlerinde hareket ediyor onun dışında fazla hareketi yok normal mi acaba bu
merimiri Melike_00 valla canım his olayının çok nedenleri var kilo çoksa da biraz etkiliyor ( senin için demiyorum) benim ki 24. Hafta da ara ara çok sakindi 2 gündür hareketli sende gözlemle her zaman olmaz zaten 🙏🏽
Melike_00 merimiri yok zayıfım. Bilemiyorum doktora da söyledim gündüzleri uyuyordur dedi ama gece de hissetmiyorum yani öyle olsa uykumdan uyandırır mi bilemiyorum ki
merimiri Melike_00 ben hiç uykumdan uyanacak kadar hissetmedim ki uykum çok hafiftir telaş yapma sağlık sorunu olmadıkça her şey değişiyor her gün gebelikte
Babyy_1 bng_12345 Ben de 30 dayim herhangi bir iğne olmadım ama bende bebeği hem aşağı da hissediyorum hemde hareketleri az
bng_12345 Babyy_1 Babyy_1 ben de malesef su sızıntısı erken dogum riski olduğu için bı şekilde hareketlerde azalma hissediyosanız mutlaka doktorunuza danışın
Babyy_1 bng_12345 Danıştım çok şükür bir sıkıntı yok. Hareket ediyormuş aslında ama ben hissetmiyormusum doktor öyle demisti