Alyaninannesiiii Kizlar benim bat9 (normalde 7 ama 3 gun gec yumurtladim döngüm kaydi) simdi ben kan versem egerki gebelik varsa cikarmi yoksa erken mi Not ; erken gebelik testlerim hep negatif
Bir_nazenin01 Döndün kaydıysa canım çıkmaz bat 12 hazirana kayar yani daha 10 gün var gebelik varsa bile daha bir iki günlüktür döllenme aşamsında dır
Alyaninannesiiii Bir_nazenin01 nasil ya anlamadim neden o kadar uzun kaysin ki kuzum ya bana anlatir misin
Bir_nazenin01 Alyaninannesiiii 9 gün varmış 3 gün ileriye atmş olıyorsun yumurtlama geç olduğu için yani şöyle hesapla yumurtlamadan 14 gün sonra adet olunur