Minikkalp04 Kızlar reglime 7 gün var ve aşırı gazım var sizce gebelik belirtisi olabilir ki tek başına
Semyil Minikkalp04 umudunu kırmak istemem canım ama gebelikte evet gaz oluyor ama bu başlıbaşına bir belirti değil malesef. İnşallah vardır
Minikkalp04 Bir_nazenin01 evet ya aşırı gazım var ama şu anlık kasik ağrım filan yokta sadece gaz var