Dün çok hareketliydi sabahtan, akşama doğru baya bi yoruldum,misafirimiz filan vardı onları dışarı gezmeye çıkardık belki saçma olacak ama sabahtan akşama karnım daha büyük oluyor benim,yediklerimden kaynaklı olarak. Dün akşam eve geldik hiç hareket etmedi sabah erkenden kalktım kontrol etmek için neyse hemen biraz çikolata yedim geldim bi kıpırtı oldu gibi ama emin olamadım ilk gebeliğim olduğu için biraz fazla mı bilgisizim bilmiyorum. Doktora yazdık bekliyoruz 23 haftalığım bu ara da ortalama 7 8 haftadır çok net hissediyorum bebeği. Lütfen yardımcı olun başına gelen var mı ?