Kk-Mrymm 15 haftalık erkek annesiyim arkadaşlar 13 haftalıkken karnım her gün tık tık atmaya başladı belirli zamanlarda kalbimle aynı ritmde atıyor sebebini bilen var mı acaba bebeğimin hareketlerini mi hisseduyorum
yasemnkts Kk-Mrymm evet bende de 16. Hafta da bu şekilde başlamıştı. 2. Gebeliğiniz olduğu için erken hissediyorsunuz sanırım
Dtkntba Kk-Mrymm benim ilk gebeliğim ve aynı şekilde atma hissediyorum 15. Haftadayım ama hep ilk gebelikte 20 de falan hissedilir diyorlar bariz bir hareket değil ama sanki karnımda tık tık bişey pencere çalıyormuş gibi
ezooezz 15 de başladı bende de bebek hareketi diye düşünüyorum şu an daha belirgin artık 19 hafta oldu. İlk gebeliğim benim.
Melek_cebrail İkinci gebeliğim 17+4 ama hiç hissetmiyorum normal mi kızlar doktorum 20.ci haftada gel dedi