Kızlar bu gün transferimin 5 günü konu açmak istedim geçmek bilmeyen zaman daha hızlı geçsin diye burada buluşup sohbet edelim inşallah güzel haberlerimizi burada paylaşmamız nasip olur 🤲🏻☺
Ne yapıyorsunuz gibi belirtileriniz var
Benim sadece ilk gün ve ikinci gün biraz kasık kraplarım oldu okadar pek fazla belirti aramamaya çalışıyorum şimdilik raporluyum evde takılıyorum çoğunlukla yatıyorum 2 saate bir evde 5-10 dakika yavaş yürüyüşler yapıyorum
Sizler ne yapıyorsunuz bakalım ☺😊