Kizlar 22 haftalik gebeyim yavastan ikizlerin esyalarini almaya baslayacam fakat kizim hic emmedi benim 5 ay sutumu sagip verdim sonra mamayla devam ettim ikizlere sut yetmez diyolar mama alimina baslasam mi acaba malum ekonomide simdiden tek tek almayi dusunuyorm