Hatice5855
Bilmiyom canım benim bayağı koyulaşmıştı ama ozaman yaptıramadım kan testimi bu şekilde 28 falandı dediğim gibi ama önceden 2 ci çizgi bayağı koyu olduğu için daha yüksekti Eminim
Aynı şekilde Benimde 2 kes kimyasal gebeliğim oldu
İlk kendiliğinden ikincisi tüp bebek
Şimdide 2 tüp bebek denemedeyim bu gün transferin 5 günü hepimizin hakkında hayırlısı olsun