Hava burada 35 derece mahvoldum bugün ya hadi bir süpürge açayım dedim küçücük bir alan hemen süpürdüm. Sonra bir tel boşaldı ve tansiyonum 8 7 çıktı kalp atışım 131 çıktı. Başım dönmeye başladı yattım dinlendim geçti gibi ama hala ağırlık var nefes alamıyorum. Klimayı açsam burnum tıkanıyor direkt iyi gelmiyor bana duş alsam kapıdan çıkmadan terliyorum. 33+4 teyim. Sizde durumlar nasıl? Sıcak için bir şey yapabiliyor musunuz? 😭🥹