Ben bahçelievler semt polikliniği nde gitmiştim, hamile yogası, emzirme eğitimi vesaire vardı, gebe okulu olarak aratarak telefon üzerinden bilgi alabilirsiniz, sınıf sınıf başvuranları alıyorlardi, sıra size gelince sizi çağırıyorlardi, memnun kalmıştım ☺️