aycicegi22 19 mayısta beta hgc 19 çıktı, 21inde 29 çıktı 23ünde de 2.400 çıktı kimyasal gebelik olmuş dendi. 10 gün oldu üstünden hala adet olmadım. Kaç gün beklemeliyim ne zaman adet olunur?
Rukkiye Ben kimyasal gebelik geçirdiğimde adet tarihimden beş gün sonra adet oldum ve bir gün sürdü sonraki ayda hamile kaldım