Valla 8 kılo almışım ben de 52 ile öğrendim 60 olmuşum 24. Haftada. Dr biraz fazla buldu toplam 12 yi geçmese iyi olur dedi ama sanmıyorum.. iştahım çok fazla kendime engel olamıyorum sürekli aç hissediyorum, hayatımın baska bı donemınde böyle bı hak vermıyorum kendıme o yuzden hıc dıkkat etmeyı dusunmuyorum🥲 hem yarısını doğumla verıyoruz kalanı da cocugun pesıne ugrasırken gıder😁