Rahim disindakiler zararsiz hamilelikde rahim icindeyse cok zorluk oluyor benim ilk hamileligimde rahim icindeydi ve hizla buyudu cok agrim oldu 5cm di doguma 15cmle gttim .dogumdan sonra amaliyqt oldum ama simdi tekrar varmis ve hamileyim yine rahim icinde ne yaocam hic bilmyrm qyni seyleri yasiycqk olmayi bilmek cok zor ustelik bu sefer plesentqyq yapisikmis