Merhaba hanimlar uzun bi süredir yoktum. Tekrar geldim. Kisaca ozet geçeyim esim varikosel amiliyati gecirdi. Gecen sene depremden sonra martta hamile kaldim. Daha sonra 11 haftalikken kurtaj olmak zorunda kaldim kese gelismis ama bebek gelismemis o yuzden galiba… Neyse daha sonra biraz istemedim ama korunmadm da . Daha sonra esimin hastaliginin tekrarladigini ogrendik. 2024 Ocak ayında tekrar ameliyat oldu kontrolde doktor iyilesmisisn dedi.Bende evleneli iki sene oldu artik cocugm olsun istiyorum yanii. Bu ay hormon kontrolü yaptirmak istedim. Doktor kan istedi birde rahim filmi. Kani verdim rahim filminde anestezi olmadan denedik iki sefer ama basaramadilar ben acisina dayanamadim.cnku rahim agzim cok dardi kurtajda ayni sekil anestezisiz oldu. İnda da ayni acıyı cekmistim. Velasil kelam ben tekrar ovulasyon testine basladim. Ama her zmnki gbi bisey anlamadim. Hala pik duruyor 6 gün fln olcak heralde pik olmasiyla beraber resim atayim bise siz bilen anneler anne adaylari yorumlasin bakalim.simdiden teşekkürler (uzun oldu biraz kbyin.sabriniz icin teskkurler 🌸)