2princessmother Ha34kaya hamileliğimi öğrendim sonra evde ovulasyon testim vardı acaba nasıl çıkacak diye merak edip yaptım tıpkı böyle çıktı ☺ Eğer o lekenlenmeleri adet sayarsak ya yumurtluyorsun yada o lekelenmeler yerleşmeydi gebesin canım ☺🤲
Ebruebos Test yap canım bence var sende 🌸🌸 3 gün önce negatif çıkması normal çok varmış o zaman . Benim 5 gün kala negatif 4 gün kala pozitifti ilk gebelikte belim çok ağrıyordu şişkinlikte vardı.
Mahperixx Ha34kaya çıkmayabilir bende iki defa idrar testi yaptım bir haftam geçmişti negatifti farkındaydım bir değişiklik olduğunu ama üstelemedim aradan iki gün geçti eşimin ısrarıyla beta hcg baktırdık pozitif çıktı kimi zaman erken gebeliklerde idrar kitleri de bir işe yaramıyor
Ha34kaya Mahperixx @Ebruebos @Bir_nazenin01 @2princessmother kızlar sanırım yumurtluyorum hamile değilim Sabah test yaptım negatifti
Ha34kaya Ebruebos önceden düzenliydi bu ay bi düzensiz oldu. bide geçen ay ateşlendim 3 gün mecbur antibiyotik falan almıştım o yüzden geç olmuştum
Ebruebos Ha34kaya 2. Kez mi yumurtlama oldu yani canım. Valla gebelikte olabilir adetine az kalmış bakalım