Ber277 aşkm 36 haftalık oldum bu haftama kadar tek bir gün kendimi kısıtlamadım sucukta yedim ama pişman oldum çünkü midemi yakmıştı noodle yedim yiyorum ketçap mesela yeni yeni yemeye başladım cips yiyorum hemde ayran yapıyoruum yanında 😅 neden kendimi kısıtlim ki hamburger de yedim her dışarı çıktığımda eşimle tavuk menü var hani ikili ondan alıyoruz mesela kısıtlamadım kendimi ama abartmadan yedim kola ağzıma sürmedim hiç sevmem de zaten saglıklıkta beslenmedim şahsen ama bebek için hep süt tüketttim yoğurt cacık sarımsak soğan kabak patlıcan tavuk tavuk göğüsü bunları yedim kilo aldırıcı şeyler mercimek mesela ama onun dışında kendimi kısıtlamadım 🥲