Denizdnzdnz Kaçıncı haftadan sonra uzun yola çıkmak tehlikeli. Okul kapandiktan sonra ben memlekete gidicem. Eşim isinden dolayı benimle gelemicek. Bende ne kadar geç gidersem o kadar iyi diye düşünüyorum ama kaçıncı haftadan sonra sıkıntıya girerim
Gulay_93 Denizdnzdnz 30 haftalığım ve perşembe günü Fethiye ye gitme durumum oldu pazar sabahı tekrar döndüm 9 saat yolculuk yaptım sadece çok şişti ayaklarım bacaklarım bide bel ağrısı oldu onun dışında hiç sıkıntım yok yanınıza mutlaka küçük Bi yastık alın beliniz için ben unuttum almayı 🤭