Pamuk tatlibebegim_ Biz hipp combiotic kullanıyoruz çok memnunuz. Artık 4 aylık olduğu icin gaz sıkıntımız gecti zaten.
Sevilaypak tatlibebegim_ kızımda kullanmıştım güzel ama anne sütüne yakın diyorlar , şimdi oğlumda ihtiyacım olursa yine hipp ilk seçeneğim olacak
tatlibebegim_ Pamuk aptamil comfort kullandım gaz kabız yaptı sma kullandım oda kabız yaptı ilk başlarda ishal yapıyodu bide bunu deneyim dedim
Pamuk tatlibebegim_ Bu çok güzel kaka yaptırıyor .Aptamil conformil bizim gaz sorunumuzu çözdü şükür ama tıbbi mama olduğu icin bıraktım artık ihtiyaç kalmadı.
ffckizannesi Bende gipp organic combiyotic kullanıyordum çok memnundum zaten 2 ay kullanmıştım . Gaz yapmaması için önerim çay kaşığı ile karıştırın biberonu çalkalayarak değil faydasını görürsünüz
Pamuk tatlibebegim_ Tabi kullanılır,ben genelde hipp kullandım. Bebelac aşırı kabız yaptı. Sma iki cesitide kabız ve gaz yaptı nefret ettim. Aptamil proseyno kabız yaptı. Sadece hipp ve aptamil conformil iyi geldi.
ffckizannesi NerminAyla çalkaladıpında havalandırıyorsun mamayı çay kaşığı ile karıştırırken hem kapak açık oluyor hem de havalandırmıyor . Zaten farkedersin biberonun ağzını kapatıp çalkalıyorsun ya deliktan parmağını çekince pııs ediyor hava çıkıyor
ffckizannesi NerminAyla ama tabi 5 aydan snra filan buna dikkat etmye gerek yok çünkü olsa bile gazı çocuk çıkartabiliyor kendi
ffckizannesi Beyyzz bnm bebiş zatwn kişo alımı iyiydi mama kullanmadan da ama doymak bilmiyordu .. ondan günde 30 cc verdim 4 aylıkken 4 buçykta 60 cc sonra 5 te 90 verdm sonra da ek gıdaya başladım 5 buçukta bıraktım mamayı
tatlibebegim_ Akkddo_22 yok canım bebeğime kilo aldırmamıştı hiç ve onda da gaz kabız yaptı 1 ayı geçkin bebelac gold kullanıyorum o çok iyi geldi 2 dkde bitiriyo mamayı ve kabız ve gaz yapmadı şükür
Akkddo_22 tatlibebegim_ canım bende hip geçtim bugün diğerleri hiç iyi gelmedi Buda olmaz sa bebelac kulancam
tatlibebegim_ minikmucizem20 aptamil daha beter yaptı sma falan şükür şimdi ek gıdaya geçicez mamayı azalttı günde bi defa içiyor