Tuugbaaa mutlaka doktora gözükmelisin, herkesteki lekelenme sebebi farklıdır, bende yaşamıştım küçük lekelenme iyi ki gitmişim, progestan başlaman gerekebilir ve en önemlisi kan uyuşmazlığınız varsa 72 saat içinde kan uyuşmazlığı iğnesi olman gerekiyor