sibeltmkl benim arkadaşa 4 doktorda bebeğin down sendromlu dedi kız kendimi harap etti perişan oldu ardından tevekkül dedi tekrardan muayene olmaya gitti bebiş sapasağlam şükür hicbir sıkıntı yok 🙏 sen tevekkül et ve hicbir şekilde sıkma canını. Kuzenimede çocuğun kafasında bilmem kaç mm açıklık var dendi engelli olur dediler sıvı bile alındı şimdi gör MaşaAllah'ı var o kadar akıllı ve sağlıklı ki. İyi seyler düşün annesi ❣🙏