Yonca_26 Bir kac gündür kasiklarimda vajinamda bi agirlik hissi var dinlensem dahi gecmiyo yürüyünce daha cok oluyo hafif sancimda oluyo yürüyünce evin günlük isini yaparken bile zorlanir oldum artik dogum belirtisi mi bu kasik vajina agrisi kizlar 🥹
Ceylankarakus Yonca_26 aynısını bende yaşıyorum ağrıdan yiruyemiyorum nerdeyse bebek kanala yerleştiği için ve doğum yakın olduğu için olabilir yada enfeksiyondan kaynaklı vajinal Ağrı’da olabiliyor bende 37 ye gireceğim artık her an gelceklermis gibi 😂
Ksniak Yonca_26 37+2’yim. Ben de hep tam vajinamın üstünde bir ağırlık hissediyorum. Kafası orda çünkü 😁
Yonca_26 Ceylankarakus aynen artik her an birsey olabilir😀36 haftaliktan beri nst de sanci cikiyo ama ben hissetmiyorum bebekte dogum pozisyonuna gecmis ama daha tam dönmemis basi tam degil denildi bi kac gündür baya bi kasik agrim var döndü tam sanirim🥹
Ceylankarakus Yonca_26 çok baskı hissediyor ve sık idara çıkıyorsaniz büyük ihtimalle dönmüştür ve artık can yakıcı bı hal almaya başlıyor kanala girince 😂