maviipapatya evet 9 mayis planli sezeryandi benim. 2900e yakindi ultrasonda 2500 dogdu 2300e dustu, kucucuk bir kizim var 😀. Geceleri mama veriyorum ben bi de hastanede mamaya da baslamistik kucuk diye, Saglicakla buyusun evlatlarimiz. Silikonu kesip vermeyi okumustum denedim kabul etmiyor oyle de araniyor 😀, lansinoh philips avent bu uclari begenmedi wee baby seviyor 😀