Doktora kontrole gittiğimde bebeğin suyununun azaldığını söyledi doktorum suyun geldi mi diye sordu hayır dedim doktor idrarınla birlikte gitmiştir dedi o gün hastaneye yatışımı yaptılar kontrol altında tutmak için 1 hafta hastanede yattım 25 Mayıs Cuma günü doğuma alacaklarını söylediler sancı ağrı hiçbir şeyim yoktu sabah 9 da aldılar beni fitille suni sancı verdiler sürekli nstye bağlayıp yürüttüler su ve çorba içirttiler önce 1cm sonra 2cm lavaboya gittiğimde kan geldi baya açılmaya baktılar 5cm olmuştu sancılarım başlamıştı içimden bütün duaları okudum nst ye bağladılar yürüttüler gene 7cm sonra açılmam oldu artık nefes alamıyordum solunum taktılar serum da taktılar 9.cm açılmam oldu ıkınmamı söylediler karnımdan baskı yaptılar bebeğin başı gözüktü 10cm oldu dediler direk Doğumhaneye dediler gittim direk yatırdılar uyuşturucu iğne yaptılar önce sonra ıkındırdılar 15 dk içerisinde bebeğim çıktı sonra tekrar uyuşturucu iğne yaptılar içerden kordonu çıkarttılar kanamam ve yırtılmam çok olduğu için dikişlerim de biraz fazlaydı kana tampon yapmak zorunda kaldılar hep en sonunda dikiş atılması bitti saat 5.30-6 gibi servise çıkartıldım refakatçı olarak annemi istedim
Anne olmak çok güzel bir duygu Allah anne-baba olmayı herkese nasip etsin inşallah 🙏