Ozeeer ben kullandım bebeğim 4 aylık olana kadar hep onda yattı ama iyi bir babynest alın derim terletmesin. Ben sevibebe markasının reflü yataklı babynestini aldım çok memnun kaldım gerçekten beşiğine de onunla yatırıyordum, ayrıca bebeğim bu yataktan dolayı mıdır bilmem hiç kusmazdı