Baharakyz ben !!!3. Tüp bebek denemsi transferden sonra 5. Gun ama 5. Gün embriyosuydu 2.60 çıktı beta , sağlık ocağının Dr u ye i tutunmuş dedi. Ama transfer gununu saymayin lütfen ertesi gün 1. Gün diye başlıyor , cumartesi günü transfer olmuştum Perşembe günü verdim beta