Ebbruc Ebaki bazı sebeplerden dolayı bazen görünmüyo karından çünkü, benim karnım gaz doluydu mesela görünmedi alttan göründü kese
Serapkayaa1234 Ebbruc canım 25.31 3 haftalıkmı oluyorki benım 90.13 şuan 3 haftalıktan büyükmü yani ben internetten degerlere bakınca benımki şuan 2-3 haftalık gözukuyo
Ebbruc Serapkayaa1234 adet tarihine göre hesaplıyosun canım onu normalde zaten geç döllenme vs olmadıysa, ben kan verdiğimde adet tarihime göre 3 haftalıktı yani şuanda da haftasıyla uyumlu gidiyo
hamislikmii Fatmaanurrrr__ bende böyle 20’li değerlerde öğrendim 2 gün ve 4 gün arayla kan verdim şuan an 10+5 teyim sağlıkla olsun hayırlsıı inşallah