Irem_ezgi doktorum önemsiz görmustu cok şükür sikinti cikmadi ilaçla devam etmiştik bıraktık onuda zaten. Doktoruma guveniyorum siz de cok takmayın zaten 1 haftanız kalmış bi sikinti olacağını sanmıyorum olsa o riski göze alamaz herhalde ,
profesör bir de benim doktorum. Zaten her doktorun farklı bi görüşü olabiliyor çok sikinti ederseniz igne isteyin derim burada da herkes peynir ekmek gibi igne hap kullaniyor valla anlamadim gitti bu işi