ebruli2210 ilk gebeliğimde çatlatma iğnesinden en az 10 gün geçmesi lazım demişti doktorum 11. Gün yaptım negatif çıktı. 12. Gün kan testi verdim betam 5 kusur çıktı 2 gün sonra 10 ve ondan 2 gün sonra 25 civarlarında çıkınca hamileliğim netleşti ona rağmen hala test negatif çıkıyordu. 7. Haftamda ilk pozitifi gördüm çok inanmayın o testlere kan testi yaptırın yarın ilk iş 🥰 özel hastanede 60 tl ye yaptırdım kasım ayında sonucunu 1 saatte aldım sağlık ocağını beklemeyin hiç😬 2. Gebeliğimde çift çizgiyi çok net 4. Haftada gördüm bu arada, sanırım beta değerine göre test doğruluğu değişiyor