Tugce-K 36+0 olduk bugün🙏🏻🌸 Bebeğin kanala girdiğini hissedeniniz oldu mu? Olduysa kaçıncı haftadaydınız? Ben hiçbir fark hissedemiyorum hala🙄
Yaprakdokumuseverr Tugce-K İki hamileliğimde de döndüğünü hissettim hem dönüş hareketinden anladım hem de artık hıçkırınca derinden gelmeye başladı ses
Tugce-K Yaprakdokumuseverr baş aşağı pozisyonu ben de hissettim. Şuan ayaklar göğüs altımda tekmeler ordan geliyor ama kanala girdiğini nasıl anlıyoruz ya. Ayrımı nasıl oluyor yani. Ağrı sızı mı veriyor ne biliyim zonklama mı geliyo nasıl yani