ayb_ Merhabalar 4 yıl önce aynı şeyleri yaşadım hatta Çarşamba günü yatışım yapılmıştı 😅 40+0 idim hiçbir doğum belirtim yoktu açılmamda yoktu sabah yatışım yapıldı ve fitil koyuldu rahim ağzı yumuşasın diye ve suni sancı takıldı, 2 saatte birde açılma kontrol edildi ama hiç açılmam olmadı aksi gibi sürekli arttırılan suni sancıyıda hissetmiyordum akşama kadar bekledik ve bir gelişme olmadı akşamı spinal sezaryen ile 4460 gr bir bebeğim oldu