Adelimm Meka ben 2 dozuda yaptırdım. İlk dozda kolum 2. Gün ağrımaya başladı 4 5 gün sürüyor. 2. Dozda hıc anlamadım bıle dıyebılırım. Duş almaman gerekıyor 3 gün ebe öyle demişti bana.
Dmlsnmzz Meka 3 gun once ılk dozu yaptırdım ben ıgne yaparken korkan bı ınsan olarak soyluyorumkı ası yapılırken hıc bısey hıssetmıyosun😂😂😂yaptırdıktan sonra kolunda agırlık hıssedıyosun azıcık o kadar rahat rahat gıdıp asını yaptırabılırsın 🙋♀️
Meka Adelimm ben de yaptirdim 2 gun once ama hic agrim yok belki bana bir baska.ilac vurdular bilemem
Meka Dmlsnmzz ben yaptirdim canim 2 gun once hemsire cok agri olacak dedi ve kim yaptisa onlardan sordum agri oluyor dedi bende yaptim halen agri yok normal mi yani
Duyguakinnci Hayır hiç acımıyor hemşire yapıyor mu diye koluma baktım kadın çoktan yapmış iğneyi bile çıkarmış 😄 daha sonra da sıkıntı yaşamadım iş bile yaptım 😊
Bhr34 Bende yaptırdım ilk dozu.kolum agrıdı 2 gün falan ama aynı günlerde grip olmuştum diye kolumun agrısını umursayamadım bile🤦♀️ 2.doz Mart’ta bakalım
Mommieess Meka ağrıdan şikayet edeni anlarım ama ağrı olmayınca şikayet etmenizi anlamıyorum. Normal değil desek napcaksın?
gizemmm Ben 24. Ve 28. Haftada 2 doz yaptırdım İlk gün değil ikinci gün Ağrı oldu. 24 saat duşa Girme dedi bana hemşire Ateşlenme falan yapabiliyormuş duş sonrası o yüzden aşı sonrası duşa girmedim
Meka Mommieess sadece bilmek istedim agrisiz geciren var mi ? Korkuyorum yalnis bisey vursunlar bebegime zarar gelmesin hepimiz anne adayiyiz bebegimiz icin arastirip soruyoruz
Obsesifk Meka ben yaptırdım ilk doz ilk gün bişey yok ama ikinci gün dokunmadıkça üstüne yarmadıkça ağrı yapmadı biraz şişti orası üstüne yatamadım sonra geçti çok aman aman bişey olmadı
Bebegim İlk dozu oldum 5 6 gün hafif acı hissettim canım şişme olursa soğuk limon suyuyla pamuklu pansuman yap dedi şişme olmadı