Ummumuhammed aralığın son haftası Ocak zammı gelmeden dış doktorumla doğum yapmıştım toplam 30 bindi sadece doktoruma ödemiştim ücreti genel de Ocak ve temmuz aylarında zam geliyor Acıbadem’e doğum sonrası kontrolüme gittiğimde yeni fiyatın 50 küsür olduğunu söylemişti doktorum yanlış hatırlamıyorsam,basaksehirde kliniği var kendisinden çok çok memnunum her iki doğumumuda o yaptı dıs doktor da olsa onlar arasında da fiyat farkı var sanırım isterseniz seve seve önerebilirim ismi Tuba Nadide Yılmaz basaksehirde kendi kliniği var