Denizkizinannesi Hamileyim bu erkek bebek isimli hastane çıkışı yaptırıcam fiyat bilgisi ve nerden yaptırdınız acaba
Hulo2105 Denizkizinannesi trendyol lilabiodan yaptırdım 500 tl ye yaptırmıştım 10 parça şu an 600 lira sanırım
Zuluf_03 Denizkizinannesi bende yaptırmayı düşünüyorum hem penye hem müslin ama maalesef bulamadım daha her yerden bakıyorum dogum yaklaştı insallah yetişir
ikiminikannesi_ Denizkizinannesi madre bebekten yaptırdım 13lu hastane çıkışı şeklinde 1100 e yaptırdım aka nakışlı çok güzel geldi
Aerithma Denizkizinannesi ben trendyol lilabiodan yaptırmıştım çok beğendim. Fiyatı ben yaptırırken uygundu şu an ne kadar bilemiyorum ben 3 ay önce falan yaptırdım.
Esim İnstagramda forbebis sayfasında yaptıran var mı acaba ben de oradan yaptırmayı düşünüyorum fakat emin olamadım