Ebrar-21 şuan bebeğim 6 aylık daha 1.5 aydır bitti gazı inanın doğduğundan beri kolik bir bebekti neler çektik kullanmadığım damla bitkisel şeyler kalmadı lavmanla rahatlıyordu çocuk sadece gazın en büyük ilacı zaman maalesef nurse harveys colax bitkisel şurup ve damlasından memnun kaldım ben biraz ama bence bi çocuk doktoruna götürün onun yönlendirmesi daha kolay ve doğru olur bide NBL periyodik d vitamini içeren damlası var kullanıyorum onu çok beğendim