Erkek anneliği zor değil. Hareketliler o hareketliliğe ayak uydurmak zor gelebilir😅 3 yaşa kadar verdiğiniz tüm eğitim yanınıza kâr kalacak emin olun. Ahlak, sakinlik, uyumluluk 3 yaşa kadar veriliyor. Her şeyin dozunu bu yaşa kadar öğretirsiniz inşallah. Başka bir yandan size aşık minik bir erkek var. Elleri minik vücudu minik, kalbi kocanızdan bile daha büyük ve size aşık🥹 Kız da sever ama karşı cinsin aşkı daha büyük olur gibi geliyor. Kızla baba aşkı gibi ne kadar inkar edilse de🤷🏻♀️ Abartanları dinlemeyin kısacası… hareketli çocuk sağlıklıdır. Sınırları zorlayan çocuk sağlıklıdır. İlerdeki hayatındq da köreltmezseniz zorlar istediğini koparır. Yeter ki doğru eğitim. Şimdi ki çocuklarda kız-erkek farkı yok. Hepsi tuttuğunu koparıyor maşallah. Sorun bu tutumları yönetebilmemiz ya da yönetememiz…