Kızlar selam sabahtan beri sağ kasığımda geçmeyen bi ağrı var durulmıcak şiddette değil ama hafif bi ağrı da değil. Bebeğim pazartesi kontrolde makat gelişiydi yarın tekrar randevum var ama korktum açıkçası böyle bi ağrı yaşayan oldu mu doğum belirtisi mi 😢